Postup při reklamaci
Špatně dodané zboží, vadné zboží či zaměněné zboží nafoťte a spolu s reklamačním formulářem zašlete na adresu vikpap@vikpap.cz. Vždy se snažíme reklamaci vyřídit co nejrychleji, ale nejdéle je to 30 dní od přijmutí reklamace.
Vadné či poškozené zboží:
Po uznání reklamace vám bude nabídnuta možnost vrácení peněz za vadný produkt/y či opětovné zaslání, jestliže je produkt dostupný a skladem.
Zaměněné zboží/chybně dodané zboží:
Jestliže vám bylo zboží chybně dodáno či zaměněno, bude vám nabídnuta možnost vrácení peněz za vadný produkt/y či opětovné zaslání, jestliže je produkt dostupný a skladem.
Chybně dodané zboží prosím odneste na vaší nejbližší pobočku Zásilkovny, bližší informace a kód pro zpětnou zásilku vám poskytne osoba vyřizující vaši reklamaci.
Postup při vrácení zboží
Zboží můžete 14 dní od doručení bezplatně vrátit, vyplňte formulář pro vrácení zboží a zašlete nám ho na adresu vikpap@vikpap.cz.
Zboží odneste na vaší nejbližší pobočku Zásilkovny a sdělte obsluze kód pro zpětnou zásilku, který vám sdělí osoba řešící vrácení vašeho zboží.
Po přijmutí zboží k nám zpátky na sklad vám zašleme peníze zpátky na účet.