+420 739 454 179 po-pá 7:00-15:30

Reklamace a vrácení zboží

VIKPAP GROUP (https://www.vikpap.cz/)

Postup při reklamaci

Špatně dodané zboží, vadné zboží či zaměněné zboží nafoťte a spolu s reklamačním formulářem zašlete na adresu vikpap@vikpap.cz. Vždy se snažíme reklamaci vyřídit co nejrychleji, ale nejdéle je to 30 dní od přijmutí reklamace.

  • Vadné či poškozené zboží:

      • Po uznání reklamace vám bude nabídnuta možnost vrácení peněz za vadný produkt/y či opětovné zaslání, jestliže je produkt dostupný a skladem.

  • Zaměněné zboží/chybně dodané zboží:

      • Jestliže vám bylo zboží chybně dodáno či zaměněno, bude vám nabídnuta možnost vrácení peněz za vadný produkt/y či opětovné zaslání, jestliže je produkt dostupný a skladem.

      • Chybně dodané zboží prosím odneste na vaší nejbližší pobočku Zásilkovny, bližší informace a kód pro zpětnou zásilku vám poskytne osoba vyřizující vaši reklamaci.


 

Postup při vrácení zboží

Zboží můžete 14 dní od doručení bezplatně vrátit, vyplňte formulář pro vrácení zboží a zašlete nám ho na adresu vikpap@vikpap.cz.

  • Zboží odneste na vaší nejbližší pobočku Zásilkovny a sdělte obsluze kód pro zpětnou zásilku, který vám sdělí osoba řešící vrácení vašeho zboží.

  • Po přijmutí zboží k nám zpátky na sklad vám zašleme peníze zpátky na účet.