Pro navázání obchodní spolupráce si vytvořte registraci a do poznámky napište "Odběr pro další prodej". Náš obchodní zástupce se vám bude v co nejbližší možné době věnovat. Seznámí vás s podrobnostmi a bude tu pro vás!
B2B e-shop s aktuálními cenami
Veškeré zboží můžete objednávat a prohlížet na našem e-shopu, kde po přihlášení budete mít nastaveny své nákupní ceny pro prodejce. Také budete mít možnost nakupovat zboží, které není bežné dostupné pro koncové zákazníky.
Možnosti dopravy
Doručujeme zboží do celé České republiky prostřednictvím služeb PPL, Zásilkovny a naší vlastní dopravy (pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj). Rovněž provádíme doručení na Slovensko, do Německa a Polska. Další informace o cenách naleznete zde.
Fakturace a nastavení splatnosti
Faktury vám zasíláme elektronicky a obvykle poskytujeme lhůtu splatnosti 14 dní. V případě trvalé spolupráce a dobrých obchodních vztahů jsme ochotni rozšířit lhůtu splatnosti až na 30 dní a u předobjednávek vybraného typu zboží až 90 dní.
Produktový a dostupnostní XML feed
Pro vaši pohodlnost můžete veškeré zboží importovat na váš e-shop pomocí XML feedu, který pečlivě udržujeme a aktualizujeme. Dostupný ho máme v naší a Heureka specifikaci, případně vám ho můžeme po domluvě upravit dle vašich potřeb. K tomu máme také samostatný dostupnostní feed.
Dropshipping
Zboží doručujeme dle stejných podmínek dopravy s dodacím listem bez našich údajů na vašeho zákazníka, o skladování a dopravu se nemusíte starat.
Katalogy a další propagační materiály
Máme připravené katalogy pro vybrané sortimenty jak v online, tak v tištěné podobě. Kromě toho jsme schopni poskytnout regály a další propagační materiály.