Pro navázání obchodní spolupráce vytvořte si registraci a do poznámky napište "Odběr na firmu". Náš obchodní zástupce se vám bude v co nejbližší možné době věnovat. Seznámí vás s podrobnostmi a bude tu pro vás!
B2B e-shop s aktuálními cenami
Veškeré zboží můžete objednávat a prohlížet na našem e-shopu, kde po přihlášení budete mít nastaveny své nákupní velkoobchodní ceny. Také budete mít možnost nakupovat zboží, které není bežné dostupné pro koncové zákazníky.
Možnosti dopravy
Doručujeme zboží do celé České republiky prostřednictvím služeb PPL, Zásilkovny a naší vlastní dopravy (pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj). Rovněž provádíme doručení na Slovensko, do Německa a Polska. Další informace o cenách naleznete zde.
Fakturace a nastavení splatnosti
Faktury vám zasíláme elektronicky a obvykle poskytujeme lhůtu splatnosti 14 dní. V případě trvalé spolupráce a dobrých obchodních vztahů jsme ochotni rozšířit lhůtu splatnosti až na 30 dní.
Náhradní plnění
Zboží od nás můžete odebírat také na náhradní plnění, více informací naleznete zde.
Katalogy
Máme připravené katalogy pro vybrané sortimenty jak v online, tak v tištěné podobě. Neváhejte si říct o fyzický katalog.